כיצד לבחור מרפאה ורופא שיניים?

אם יש דבר שמשותף לכלל האוכלוסייה בכל מקום בעולם, הוא הפחד מביקור אצל רופא שיניים. לא משנה בני כמה אתם, קטנים כגדולים, חסרי ביטחון או אמיצים, עצם המחשבה על מרפאת שיניים מעוררת פחד ויראה אצל כולכם, ולכן רבים מביניכם נוטים לדחות את הקץ ולהגיע לביקור אצל רופא שיניים רק כאשר אין ברירה...

כאמור, אין ברירה, עליכם למצוא מרפאת שיניים, שבה עובד רופא שיניים מקצועי, שבקיא בכל רזי המקצוע. 

לא כדאי לכם לחכות לרגע האחרון – כי בייחוד כאשר מדובר על שיניים – כל חור קטן – הופך לגדול מאוד וכל טיפול – ולו הקטן ביותר – הופך לחמור ולסבוך וכפועל ישיר, התוצאה של הזנחה תהיה: ראשית, טיפולי סבוכים יותר; שנית – עלויות גבוהות יותר, ולכן, אין ברירה, יש למצוא מרפאת שיניים טובה, שאצלה תמצאו רופא שיניים ושיננית טובים, אשר מעודכנים בכל החידושים שיש כיום (אשר לרוב גם מקלים על הכאבים של הטיפולי שיניים).  

נשאלת רק השאלה: איך תעשו זאת? איך תמצאו רופא שיניים איכותי ובעל מוניטין? שלא כמו בתחומים אחרים, כגון: חיפוש בעלי מקצוע – כאינסטלאטור או כמנעולן, רופא שיניים טוב לא מחפשים בדפי זהב ולא פונים לראשון שרואים באינטרנט – רופא שיניים שמפרסם את עצמו לאו דווקא טוב במקצועו, וכדי למצוא מרפאת שיניים בעלת מוניטין, שירות יעיל, שבה עובד רופא שיניים מקצועי ומיומן – יש להקדיש קצת יותר מחשבה ועבודת הכנה. 

ראשית, יש לפנות לסביבה הקרובה שלכם: הורים, חברים, בני משפחה – בוודאי אחד מהם ביקר לא פעם בחייו אצל מרפאת שיניים והמלצה של מישהו קרוב אליכם – תהיה האמינה ביותר עבורכם למציאת רופא שיניים מקצועי. 

הם יספרו לכם אם הטיפול שיניים שעברו היה מוצלח והחזיק מעמד לאורך תקופה ארוכה והן המלצה טובה יותר מאשר "מאוזן לאוזן" – אם אתם סומכים על הסביבה הקרובה עליכם – סביר להניח, כי דרך ההמלצה שלהם, תוכלו למצוא רופא שיניים טוב. 

ניתן להתקשר לפקולטה לרפואת שיניים ולבקש מהם רשימת מרצים של רופא שיניים. ניתן גם לפנות לקופת חולים שבה הנכם מבוטחים, ברובן יש מרפאת שיניים ולבקש המלצה על רופא שיניים בכיר עבורכם. 

כאשר אתם מחפשים מרפאת שיניים, יש להתחשב גם בסביבה הגיאוגרפית שלכם למשל: תל אביב– וזאת, בשל העובדה, כי ביקור אצל רופא שיניים בתל אביב או בכל מקום ג"ג אחר הוא איננו חד – פעמי, אלא תאלצו להגיע פעמים רבות אליו, וכדי שלא תתייאשו מזמני הנסיעה, מהפקקים וכדומה – תשתדלו למצוא מרפאת שיניים, אשר תהיה קרובה למקום המגורים שלכם. 

כפי שציינו בתחילת דברינו – כולם מפחדים מטיפולי רופא שיניים. ולכן כדאי שתמצאו מרפאת שיניים עם שירות מעולה וחייכני, אשר תפיג את החששות שלכם לפני כל טיפול.

אולי יעניין אותך בנוסף?
מידע נוסף על - אסתטיקה דנטלית